maanantai 28. syyskuuta 2009

Mä voitin!

Hello taas! Tänään on eka kerta kun käytän konetta tällä viikolla! Miettikää, mä en oo enää yhtään datis! Wohoo!

Viime viikonloppuna me oltiin purkamassa yhtä taloa. Me saattin ottaa sisältä ihan mitä me haluttiin. Se oli ihan älyttömän hieno talo, ulkoseinät oli tehty junaradan poikkipuista (tai mitä ikinä onknaan, ne lyhyet puupalat, jotka on kiskojen alla). Sisällä puuosat oli antiikkista tummaa puuta, se oli upea! Täytyy kysyä, jos joku otti kuvia siitä. Mutta se piti purkaa koska ne junaradan puuosat oli pyrkyllisiä tai jotain. Ilma oli kuitenkin myrkyllistä sisällä, ainakin jos asui siellä kauan. Me otettiin ulos kaikki keittiönkaapit yms. Siinä menikin koko viikonloppu, ja mun kädet ja jalat oli naarmuilla kaiken tavaroiden kantamisen jälkeen. Momin kaveri Kay oli sinä viikonloppuna meillä kylässä, ja hän otti jotain tavaroita myös sieltä talosta. Hän lähti tiistaiaamulla takasin Oklahomaan.

Maanatina Kayleighilla oli lentopallopeli ja keskiviikkona cross country. Lentiksen hänen joukkue voitti ja Cross Countryssa Kayleigh oli viides. Cross Country on sama kuin maastojuoksu, nää juoksee 2 mailia.

Torstaina mulla oli ensimmäinen tennis meet, me mentiin Dentoniin (ajeltiin sellasella keltasella koulubussilla :D) ja pelattiin Denton High schoolin junior varsity teamia vastaan. Juonior Varsity on 'huonompi' joukkue, varsity on parempi. Mä oon JV:ssa. Ensin pelattiin doubles match (sori, mulla ei ole mitään hajua mitä nää sanat on suomeksi), eli pelattiin pareittain. Me pelattiin kaksi noita pareittan pelattavia. Mä ja Christian (joka on tyttö, vaikka nimi kuulostaakin ihan pojan nimeltä :D) hävittiin molemmat. Sen jälkeen pelattiin ihan yksi vastaan yksi. Mä havisin mun ekan ottelun, vaikka oltiin melkein tasoissa koko ajan. Mutta mä voitin mun tokan ottelun! Miettikää! Mä olin niiiiiin happy! Denton on kuitenkin hyvä joukkue, koska niiden koulu on iso ja on try outit kaikkiin lajeihin. Varsityn valmentaja kysy multa perjantaina, että 'Did you really win yesterday?' Ja vastasin, että joo, niin hän oli kaikkee et 'Good job!' yms. Hehehee.

'Koulumuoti' (kamala sana) on hirveetä täällä. Kaikilla on joku Bobcats t-paita (bobcat on meidän koulun maskotti ja kaikki joukkueet on jotain bobcats) tai joku muu mainos t-paita, urheilushortsit tai leveälahkeiset farkut ja joko lenkkarit tai sandaalit + sukat. Ei semmoset maastosandaalit vaan sellaset muoviset, u know, sellaset joita jotkut käyttää uimahallissa. Tai sitten flip-flopit ja sukat! Se näyttää järkyttävältä! :D


Ja näillä on drive-in pankkeja. Saman lailla kun menis mäkkiin tai jotain. Ajaa vaan sellase pylvään luokse ja kertoo mitä haluu tehdä, niin ne lähettää sieltä pankista sisältä purkin, jonne voi laittaa rahaa tai kirjotaa summan jonka haluu nostaa ja lähettää takasin pankkiin. Kaikki hoituu niin helposti täällä :D

Jep, täytyy lopettaa, lähetään kohta Janan luokse päivälliselle.

Ainiin! Arvatkaa mitä, mä opin ajamaan ruohonleikkuria tänään, jeee! Ja mä ja dad käytiin Fort Wothissa, koska hänen piti käydä hoitamassa joku juttu töissä. Dad käy siis töissä Foth Wothissa, se on about 55 mailin päässä.

Anyway, kertokaa miten teillä menee, saa lähettä sähköpostia yms!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti